Bouwlingcentre duurzaam service- en boodschappencentrum Nieuwe eigenaren inves…

[ad_1]
Bouwlingcentre duurzaam service- en boodschappencentrum

Nieuwe eigenaren investeren in Bouwlingcentre

Het Bouwlingcentre heeft sinds dit najaar een nieuwe eigenaar. De nieuwe investeerders hebben grote plannen met het Bouwlingcentre. Naast een opknapbeurt om het centrum weer aantrekkelijk te maken, zal ook het aanbod veranderen. Het Bouwlingcentre wordt een duurzaam service- en boodschappencentrum, met moderne parkeergelegenheid en zonnepanelen wat moet leiden tot één van de meest duurzame centra in Nederland.

Zeer positief is dat de zittende huurders hun contract hebben verlengd en dat Miller & Monroe met een mooie frisse winkel Charles Vögele heeft afgelost. Verder richten de nieuwe eigenaren zich op service- en boodschappengerichte bedrijven. Om het gevoel van service te versterkten wordt ook de mogelijkheid onderzocht om een kop koffie of thee te serveren.

De investeerders: “Wij vinden Oosterhout een interessante stad om in te investeren en we zien goede mogelijkheden om het Bouwlingcentre nieuw leven in te blazen. Niet specifiek als shopping/winkelcentrum, maar zeker ook als service- en boodschappencentrum. Goede parkeergelegenheid en een frisse uitstraling horen daar bij. Het zal een verademing zijn voor de bezoeker. We beginnen met de werkzaamheden, zodra de vergunningen binnen zijn. De gesprekken met belangstellenden lopen al en er is voldoende interesse om zich te vestigen. We kunnen in ieder geval melden dat ABN AMRO met een modern bankfiliaal gaat openen. Ook zijn we in gesprek met de gemeente en de binnenstadmanager om af te stemmen hoe onze ideeën passen in de plannen voor de binnenstad. Dat verloopt voorspoedig en in goede harmonie. Aan alle kanten wordt gewerkt om Oosterhout toekomstbestendig te houden. De verwachting is dat we in februari 2018 de eerste resultaten zien.”


[ad_2]

Source

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*


Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.