[ad_1]
Gratis wifi voor alle bezoekers van de bruisende binnenstad
Alles wat er in Oosterhout te beleven valt op één plek
De campagne ‘Oosterhout, de smaak te pakken’ zorgt voor steeds meer eenheid en samenwerking in de promotie van Oosterhout. Deze week presenteren VVV Oosterhout en de Bruisende Binnenstad een gezamenlijk platform op internet; de website www.proefoosterhout.nl. Daarnaast kan de bezoeker van de binnenstad vanaf deze week gratis gebruik maken van wifi.
Klanten en consumenten zien vaak door het enorme aanbod aan social media en websites door de bomen het bos niet meer. Daarom hebben verschillende partijen in Oosterhout de samenwerking gezocht om één vaste informatieplek voor bewoners en bezoekers in te richten. Op de website Proef Oosterhout vindt iedereen actuele informatie over wat er in Oosterhout te beleven, te zien en te koop is.
App
De website Proef Oosterhout is gekoppeld aan een Facebookpagina en de Oosterhoutse City App, zodat de informatie ook voor smartphones en tablets gemakkelijk toegankelijk is.
Deze middelen geven informatie over alles op het gebied van horeca, winkelen, recreatie/toerisme en cultuur in Oosterhout. Zo vind je met de app eenvoudig een restaurant, café of hotel, maar ook de leukste winkels en winkelgebieden of informatie over bezienswaardigheden, musea, theaters en evenementen. De app is gratis te downloaden voor iPhone en Android.
Door te werken met één platform waarop alle Oosterhoutse (binnenstad)ondernemers en partijen op het gebied van recreatie en vrijetijdsbesteding zich kunnen presenteren is er één ideaal startpunt voor bewoners en bezoekers beschikbaar.
Gratis wifi in de binnenstad
Bezoekers van de binnenstad kunnen vanaf komende week gebruik maken van gratis wifi. Het is een proef voor één jaar en als die een succes is, wordt het gebied uitgebreid over de hele binnenstad. Bezoekers komen via de wifi op de landingspagina en na eenmalig akkoord van de voorwaarden op de Oosterhout City App, www.proefoosterhout.nl. De dienst wordt geleverd door Ziggo. Het pilotgebied betreft de Markt, de Vlinder (viersprong) en de Heuvel.
Het project valt binnen het programma bruisende binnenstad en is één van de verbeterprojecten die de binnenstad een impuls geven. Doel ervan is de gastvrijheid te vergroten en de bezoekers langer in de binnenstad te laten verblijven.
Positief
De gemeente Oosterhout, de binnenstadondernemers en de VVV zien dit als een mooie uitbouw van de Oosterhoutse citymarketing. De twee initiatieven zetten Oosterhout duidelijk op de kaart voor de bewoners van Oosterhout, de regio en de toerist
[ad_2]
Source
Geef een reactie